Povrat i Zamjena
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, roba kupljena na daljinu (kada se ne radi o osobnom preuzimanju nego se šalje kurirskom službom) može se vratiti (o svom trošku) u roku najkasnije 7 dana od dana primitka, isključivo u svojoj originalnoj i neoštećenoj ambalaži na adresu tvrtke VT INFO doo; R.F.Mihanovića 67a; 23000 Zadar sa naznakom – Povrat robe.
Uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa, pisana obavijest o raskidu ugovora sa brojem računa na koji da izvršimo povrat sredstava, u suprotnom povrat nećemo biti u mogućnosti obraditi. Povrat robe isključuje robu na akciji i robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža. Ukoliko je ambalaža oštećena ili nedostaju neki dijelovi povrat će biti odbijen. Troškove transporta snosi kupac. Ne odgovaramo za krivo naručenu robu. Povrat mora biti unaprijed dogovoren .
Prema čl.8.st.2 Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 79/09, 89/09).
Kupac može pismeni prigovor uputiti prodavatelju na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.">Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili na fax: 023 337 009. Prodavatelj se obavezuje pismeno odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana.
Reklamacije na tonere i tinte
Reklamacije se uvažavaju rokovima kako slijedi:
Zamjenski toneri - 6 mjeseci
Zamjenske tinte - 2 mjeseca
Obnovljeni toneri – 6 mjeseci
Riboni i tt-trake - 2 mjeseca
uz predočenjeg originalnog računa i uz pismeno obrazloženje uzroka reklamacije proizvoda. Roba mora biti vraćena u originalnoj i neoštećenoj ambalaži s kompletnim priborom i dokumentacijom. Jamstveni rok počinje teći sa danom isporuke. Kupac može ostvariti pravo na jamstvo ukoliko se pridržavao priloženih naputaka o uporabi proizvoda.
Reklamacije na ostalu informatičku opremu
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis.
Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije proslijeđujemo u ovlaštene servise. Ako je roba oštećena u transportu kupac ima pravo na besplatan servis od strane dostavljača. Prilikom prijave neispravnog proizvoda obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i orginalnu ambalažu.
U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja. Troškove i rizik dopreme u servis snosi kupac.